31 Μαρτίου 2021

in memoriam – Κώστας Θεοδωρίδης (1946 – 2015)

ξεφύλλιζα την Ποντιακή Εστία και είδα στην παρακάτω φωτογραφία τον συγχωρεμένο φίλο μου τον Κώστα Θεοδωρίδη.

ΠΕ, 1989, τ. 76


  πρώτη δημοσίευση 13.5.2015

➤ για το ταξίδι μου στο Πόντο το 1989 έγραψα εδώ  
➤ στο προσκυνηματικό αυτό ταξίδι είχα εκλεκτούς συνταξιδιώτες. Με τους νέους, νέος τότε κι’ εγώ, δέθηκα και κάναμε παρέα. Ο Κώστας ο Θεοδωρίδης, η Μαιρούλα, ο Λευτέρης, ο Μπάμπης κά. Η ψυχούλα της παρέας μας ήταν ο Κωστάκης.
➤ πέρασε ο καιρός, χαθήκαμε, αυτοί στην Θεσσαλονίκη, εγώ στην Αθήνα. Όταν έβαλα μπροστά αυτή την σελίδα και στην συνέχεια την ανάρτηση που γράφω παραπάνω, αποφάσισα να βρω τον Κωστάκη. Έβαλα λυτούς και δεμένους να βρούνε το τηλέφωνο του. Τον βρήκα. Μιλήσαμε και χαρήκαμε που ξανανταμώσαμε έστω τηλεφωνικά. Μου είπε για τα προβλήματα υγείας του. Ξανατηλεφώνησα μετά από ένα περίπου μήνα. Δώσαμε υπόσχεση ν’ ανταμώσουμε όταν εγώ ανέβω προς τα πάνω. δεν πρόλαβα ...

➤ ο Κώστας Θεοδωρίδης, συνταξιούχος καθηγητής μέσης εκπαίδευσης και μετά επιθεωρητής έφυγε χθες. Πάει ν’ ανταμώσει την μάνα του, την κυρά Μάχη. Καλό ταξίδι φίλε Κωστάκη. Εκεί θ’ ανταμώσεις τον αδελφό μου τον Αλφρέδο και τον Γιωρίκα τον Αδαμίδη. Μουχαπετλήδες άμον εσέν, τα δέοντα ...

 η μάνα του Κωστάκη, στην τάξη του σχολείου στην πατρίδα,
στο ίδιο θρανίο όπως τότε, αν θυμάμαι καλά στην Ορντού
➤ μικρό βιογραφικό του Κώστα, μου το έστειλε ο κουμπάρος και πιστός του φίλος Λευτέρης Μασμανίδης.
➤ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ. ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΚΛΑΣΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ, ΕΚΑΝΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΔΙΔΑΞΕ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΛΥΚΕΙΩΝ. ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΤΟΥ "ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ",
ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ 'ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ', ΜΕΛΟΣ  ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ κλπ.
ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: